Запорука успішного сайту — грамотний підбір ключових слів

13 липня 2016

Зовсім необізнані організатори бізнесу переконані, що для того, щоб розкрутити свій бренд в мережі, досить на швидку руку «зліпити» сайт і розмістити його в Інтернеті. Далі все має піти саме собою і, зрозуміло, як по маслу... Ця думка є помилковою!

Створення і публікація сайту в мережі — це тільки половина справи, причому не найважливіша. Далі настає найцікавіше — наповнення сайту «правильним» контентом. Мало просто додати каталоги, опублікувати прайси, розмістити фотогалереї і заповнити контактну інформацію.

Алгоритм пошукових систем і простий, і складний одночасно. Погодьтеся, якщо ви наприклад продаєте роли або надаєте якісь послуги, то коли користувач набирає в «Яндексі» фразу «роли Філадельфія Київ», то господареві цього бізнесу в Києві хотілося, щоб саме його пропозиція була на вершині рейтингу. Для цього буде потрібно підібрати правильні ключові слова для сайту. Що ж таке «ключові слова» і як їх підбирати? У спрощеному вигляді можна сказати, що це набір слів, який описує суть сайту або конкретний текст. Вони використовуються пошуковими системами для ранжирування, тобто присвоєння певного рейтингу сайту в залежності від ряду параметрів.

Які бувають ключові слова? Знову ж таки, якщо дивитися на це в спрощеному вигляді, то ключові слова можна розділити на три категорії:

  • Високочастотні
  • Середньо частотні
  • Низькочастотні.

Якщо розбити запит «роли в місті Київ» на кілька ключів, то високочастотним ключовим словом буде «роли». Якщо намагатися оптимізувати сайт тільки під високочастотні запити, то подібний сайт приречений. До менш конкурентних запитів відносятся наступні:

  • Доставка ролів в Києві
  • Замовити роли в Києві
  • Смачні роли в Києві
  • Роли з огірком в Києві.

Чому при формуванні ключових слів ми додаємо «в Києві»? Тим самим ми відкидаємо любителів ролів з інших міст, які не зможе обслужити ваша компанія. Ось так або приблизно так потрібно працювати з ключовими словами.

Важливо щоб у вашій CMS (системі управління сайтом) була можливість оптимізувати контент під ключові слова. Всього існує шість основних позицій на сайті, де наявність ключових слів здатна значно підвищити релевантність сторінки, тобто відповідність запиту результату, що видається результату.

Отже, ключові слова повинні бути:

  • В назві сайту, його описі;
  • В назві матеріалу для всіх значущих сторінок;
  • В короткому описі матеріалів, починаючи з H1 і закінчуючи H6;
  • В самому тексті статті;
  • У внутрішніх і зовнішніх посиланнях сайту;
  • В підписах до зображень.
Движок для сайта web-студії «i-Soft» включає вкладку SEO, яка містить такі поля:
  • Title — опис назви статті
  • Description — детальний опис статті, основні переваги тощо
  • H1 — широкий опис статті
  • Keywords — ключові слова.

Також є можливість добавлення нових полей в меню CMS.

Джерело