Як перетворити сторінки товарів в Лендінги для релевантних пошукових запитів?

1 листопада 2016

Як перетворити сторінки товарів в Лендінги для релевантних пошукових запитів? Як поліпшити досвід взаємодії з сайтом користувачів і заручитися їхньою довірою? Ключем до вирішення всіх цих завдань є оптимізація.

Стратегії, орієнтовані на пошукові системи

Головна категорія для товара

Оптимізація сторінок товарів починається з категоризації. Цей етап досить простий. Досить визначитися, до якої категорії належить кожен продукт. Коли товар можна віднести до двох і більше категорій, багато систем управління контентом створюють унікальний URL для кожної категорії, присвоєної товару. Це означає, що у одного товару може бути більше одного URL. В результаті виникає проблема дублювання контенту.

Один товар, кілька SKU

Деякі товари доступні в різних моделях, розмірах, кольорах і т.п. По суті, це один і той же товар, але з деякими відмінностями. Однак ці відмінності вимагають власних ідентифікаторів товарної позиції (SKU). У багатьох CMS кожен SKU отримує власну сторінку і URL, що знову призводить до появи безлічі URL.

Насправді, це число можна трохи скоротити. У деяких випадках різні стилі являють собою унікальний товар. Але як визначити такі випадки? Подумайте про покупця. Чи є ймовірність, що він буде шукати «футболку з динозавром» замість «поло з динозавром»? Та це можливо. Таким чином, ми хочемо, щоб потенційний покупець потрапив на сторінку, де буде представлений відповідний товар.

Використання атрибуту rel = canonical

Aтрибут rel = canonical може використовуватися як альтернативний варіант вирішення декількох проблем. Однак його також можна застосовувати як бекап-рішення для всього сайту.

Пошукові системи використовують rel = canonical як сигнал, але не директиву. Це означає, що вони можуть його ігнорувати. Це можливо в тому випадку, якщо вміст URL, який індексується, помітно відрізняється від вмісту канонічного URL.

З цієї причини атрибут rel = canonical не слід розглядати як універсальне рішення. Ви можете повідомити пошуковим системам про свої уподобання, але не можете змусити їх проіндексувати саме цей URL. Таким чином, сайту можуть загрожувати проблеми, пов'язані з дубльованим контентом.

Унікальні заголовки та описи для товарів

Коли пошукові системи бачать сотні товарів з одним і тим же назвою і описом, їм потрібно вирішити, які з цих сторінок ранжувати вище, ніж інші. Використовуючи готові опису, ви втрачає можливість виділитися серед безлічі конкурентів і зайняти більш високі позиції, ніж вони.

Якщо у вас є така можливість (а для сайтів з широким асортиментом це дуже трудомістка задача), створюйте унікальні заголовки та описи для кожного товару. Знайдіть свій голос, проявіть креативність, покажіть цінність свого товару для споживача.

Призначений для користувача контент

Дозвольте відвідувачам додавати контент на сторінки товарів. Наявність на сторінках користувацького контенту буде сприяти їх більш частою індексації, а також допоможе сайту ранжуватися вище в результатах пошуку.

Контент, згенерований користувачами (UGC або User Generated Content) може мати різні форми: фотографії, відгуки, відео і т.д. Ви можете вибрати якийсь один тип, допустимий для вашого сайту. Але краще вирішити всі можливі форми публікацій:

  • Відгуки. Дозвольте покупцям ділитися своєю думкою про ваші товари / послуги.
  • Рейтинги. Дозвольте їм оцінювати товари.
  • Питання. Іноді покупці хочуть прояснити якісь моменти перед придбанням товару. Виділивши простір для таких питань, ви не тільки підвищите ймовірність покупки, але і допоможете іншим покупцям.
  • Історії. Дозвольте відвідувачам ділитися власним досвідом використання ваших товарів і послуг.
  • Фотографії. Дозвольте покупцям публікувати фотографії, які демонструють використання товару.
  • Відео. Якщо ви дозволите публікувати відео, користувачі зможуть використовувати їх у всіх перерахованих вище цілях: залишати Відеоотзиви, розповідати свої історії, демонструвати товар у дії.

Розмітка структурованих даних

Мікророзмітка дозволяє вам розмітити певний контент, щоб пошукові роботи змогли більш коректно його інтерпретувати.Те, що відвідувачі бачать на сторінках, — часто результат складного коду. Пошукові системи можуть лише читати код і інтерпретувати його візуально. Але вони не завжди здатні зрозуміти взаємозв'язки між даними.

Стратегії, орієнтовані на користувачів

Єдиний варіант оформлення сторінок товарів

Шаблон сторінок повинен бути єдиним для всіх товарів, представлених на сайті. Не виключені ситуації, що окремі групи товарів будуть вимагати окремого шаблону. В ідеалі ж потрібно прагнути до того, щоб всі картки товарів виглядали однаково. В результаті користувачам буде легше орієнтуватися на сайті і оперативно знаходити потрібну інформацію.

Кілька зображень товару

Додавання додаткових фото товарів дозволить покупцям отримати краще уявлення про них. Це не обов'язкова вимога для всіх товарів, але для багатьох. Наявність декількох фото також допоможе скоротити кількість повернень з тієї причини, що в дійсності товар виглядає не так, як очікувалося. У будь-якому випадку, ви тільки виграєте.

Інформація про наявність товару

Додайте на сторінку товару інформацію про його наявності. Нікому не сподобається, якщо доданий в кошик товар можна купити. Якщо кількість товару обмежена, покажіть число залишилися одиниць. Це може спонукати користувачів швидше його придбати.

Кнопка «Купити»

Розміщуйте кнопку для додавання товару в кошик поруч з його описом. Протестуйте, як сторінка відображається на різних пристроях. Переконайтеся, що всі елементи знаходяться там, де потрібно. На сторінку також можна додати такі опції, як можливість занести товар в список бажань або ж відкласти його для подальшого перегляду. Це послужить хорошим нагадуванням під час наступного відвідування магазину. Також можна дати відвідувачам можливість поділитися посиланням на товар. Тоді користувач зможе пересилати URL як собі (для перегляду на більш відповідному пристрої), так і друзям.

Безпека

Кожен покупець, особливо якщо він відвідує інтернет-магазин в перший раз, відчуває до нього певну недовіру. Щоб продати товар, ви повинні розвіяти побоювання користувачів, надавши їм всю необхідну інформацію.

Перехресні продажу

Крос-продажу — це продаж додаткових і супутніх продуктів і / або послуг до вже замовленого товару. Таким способом можна збільшити середній розмір замовлення. Більшість покупців приходять в інтернет-магазин за конкретним товаром. Але їх зацікавлять інші товари, що доповнюють вже обраний.

Не відволікайте покупців від шопінгу

Уявіть собі таку ситуацію: ви прийшли в супермаркет, але в ньому не дозволяється заносити кошик для товарів в кожен відділ. Ви повинні залишити її біля входу і тільки потім переглядати товари на полицях. Кожен раз, коли ви берете товар з полиці, вам потрібно пройти в кінець відділу, щоб покласти його в кошик. Крім того, за раз в кошик можна додати тільки один товар.

Якби будь-якої супермаркет ввів таку практику, він би втратив всіх покупців. Але саме така ситуація спостерігається в тих інтернет-магазинах, які змушують відвідувачів переходити в кошик кожен раз, коли вони хочуть додати в неї товар. Коли товар доданий в кошик, повідомте про це, але дозвольте користувачеві залишатися на поточній сторінці, щоб він міг продовжити шопінг. Коли він буде готовий перейти в корзину, він це зробить. Поки ж важливо не відволікати його від покупок.

Відстеження електронної торгівлі

Нарешті, ніяка оптимізація не буде повною без настройки відстеження електронної торгівлі. Впровадження цієї функції дозволить вам оперативно вирішувати виникаючі проблеми і підвищувати продажі.

Джерело

Компанія «i-Soft» намагається стежити за найсучаснішими тенденціями, і тому ніколи не зупиняємося в розвитку. Ми все зробимо аби підвищити показники ефективності Вашого інтернет-магазину.

Оцініть сторінку
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
Ваш відгук стане першим