Google робить пошукову рекламу інтернет-магазинів ефективнішою

21 серпня 2017

Щоб залучити цільовий трафік на свої майданчики, власники багатьох інтернет-магазинів використовують пошукову рекламу в Google. Треба віддати Корпорації добра належне: пошуковий гігант постійно удосконалює платну видачу, вивчаючи переваги користувачів. Так, протягом двох минулих місяців велося обмежене тестування нового кольорового маркування реклами в SERP. Розробники компанії змінили колір рекламних ярликів AdWords з жовтого на зелений і вирішили вивчити реакцію користувачів.

Судячи з усього, результати двомісячного тестування в повній мірі задовольнили фахівців Google, оголосили про успішне завершення тесту і повномасштабному впровадженні відповідних змін. Скоро рекламні ярлики AdWords зеленого кольору побачать користувачі всіх пристроїв у всіх країнах, включаючи Росію, Білорусь, Україну і Казахстан.

За власним визнанням представників американської компанії, пошуковий гігант практично безперервно веде тестування нових елементів дизайну, змінюють зовнішній вигляд сторінки результатів пошуку. І мова йде як про органічні видачі, так і про платні. Так, нещодавно Google почав тестувати фільтри в рекламі з опцією покупки (Shopping Ads), запропонувавши користувачам можливість фільтрувати товари з урахуванням їх доступності в магазинах, рейтингу, ціни та інших факторів.

Джерело

Наша компанія надає комплекс послуг, які спрямовані на інформування та мотивацію клієнтів. Одним з інструментів являється інтернет-реклама.