В Google AdWords з'явиться новий рекламний формат — «Оголошення-заставки»

12 травня 2016

Просування в пошуковій мережі Google — це один з найімовірніших способів залучити покупців до свого сайту, саме тому Google постіно пропонує нові ідеї. Зараз Гугл запускає нову рекламну функцію «Оголошення-заставки». Це короткі відео, які легко запам'ятовуються та добре підходять для запуску серійного контенту. Реклама такого формату дозволяє отримати великий обхват аудиторії і високу частоту відвідувань. Оголошення особливо актуальні для мобільних пристроїв.

Принципово новий формат відеореклами представлений у вигляді коротких роликів, тривалістю 6 секунд. Покази такої реклами продаються через аукціон сервісу AdWords на основі ціни за тисячу показів.

Ролики продемонстрували свою ефективність при запуску оголошень в форматі TrueView, а також при роботі з кампаніями Google Preferred. Тестування показало, що подібна реклама позитивно впливає на запам'ятовуваність і впізнаваність торгової марки, формує користувальницькі переваги. І нарешті, оголошення-заставки допомагають поступово збільшити охоплення і частоту відвідувань, якщо рекламодавець буде грамотно поєднувати їх з кампанією TrueView.

Ця функція тільки нещодавно стала доступна, а наші спеціалісти вже готові рекламувати ваш продукт або послугу. На нашу думку, цей вид просування підійде для інтернет-магазинів, які займаються продажем одягу, взуття, іграшок, та навіть для тих компаній, які надають послуги, наприклад, туристичні або освітні (вивчення мов), а якщо у вас є якась нова ідея — це найкращий варіант ознайомити вашого майбутнього покупця з вашим продуктом.