Реклама в соціальних мережах

Практично кожна сучасна людина, що має доступ до інтернету, щодня користується тією або іншою соціальною мережею. Таких мереж існує безліч на будь - яку аудиторію.

Основні соціальні мережі:

    Facebook

    Найбільша соціальна мережа у світі на момент написання цього матеріалу.

    На наш погляд найкраща для представлення товарів і послуг в аудиторії з достатком середнім і вище середнього. Аудиторія досить активна. Більш того, безліч новинних ресурсів ведуть свої сторінки, що дозволяє учасникам, підписавшись на новини таких сторінок, фактично отримувати актуальну новинну стрічку в режимі реального часу.

    Google+

    Дітище найбільшого в світі пошукового гіганта Google. Тому ми настійно радимо активно використовувати цю мережу, ставити відмітки «+1», потурбуватися розміщенням відгуків, бажано позитивних :). Мережа активно допрацьовується і переробляється, прагнучи збільшити аудиторію і стати номером 1 в світі. На даний момент в Google+ є такі унікальні он-лайн сервіси, як, наприклад, Hangouts - сервіс для організації відеоконференції в інтернеті. Достатньо мати сучасний браузер і веб-камеру.

    Twitter

    Особливості мережі - обмеження розміру одного повідомлення (твіти) до 160 символів, що змушує учасників дуже ретельно продумувати текст, щоб вміститися в рамки і при цьому донести інформацію. Часто використовується як якийсь телетайп відбувається події в реальному часі.

    ВКонтакте

    Ця мережа характеризується переважаючою кількістю активної молодіжної аудиторії, що може стати корисним для просування відповідних послуг або товарів.

    Однокласники

    Одна з перших соціальних мереж працюють на ринку колишнього СРСР. Характеризується переважаючою часткою користувачів старшого віку, які до неї звикли і яким важко змінювати усталені переваги.

Кожна із соціальних мереж, наведена у списку вище, має інтерфейси, інструменти і можливості фактично для ведення повноцінних рекламних кампаній, а також дозволяє досягати користувачів з певної нами аудиторії.

Існує маса спеціалізованих соціальних мереж, наприклад - LinkedIn. Дана мережа позиціонує себе як мережа професійних контактів, може використовуватися для пошуку роботи, або навпаки, пошуку професійних співробітників.

Оцініть сторінку
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
Ваш відгук стане першим