Проектування інтернет-магазину

Під час створенні інтернет-магазину головною його метою є — прибуток, тобто проектування сайту орієнтоване на те, щоб продати товар, і вже виходячи з цієї мети визначається цільова аудиторія бізнесу, її інтереси та уподобання. Далі можна приступати до проектування інтернет-магазину.

Моменти, які важливо враховувати при проектуванні:

  • Красива та ефектна презентація товару: назву товару, його короткий (анонс) та повний опис, властивості, критерії їх оцінки. Також дуже важливий порядок ціноутворення та зберігання цін.
  • Простий та зручний у використанні (мінімальна кількість кліків для замовлення) кошик: можливість додавати і видаляти товари, зменшувати і збільшувати кількість одиниць товару.
  • Наявність лаконічної та оформленої інформації про оплату і доставку, а також контактів для швидкого зв'язку.
  • Форми для здійснення швидкої комунікації, наприклад, форми «Консультація», «Задати питання», «Зворотний зв'язок».
  • Наявність рекламних атрибутів, які будуть привертати увагу користувачів сайту, наприклад, мітки до товарів «Новинка», «Знижка», «Акція», «Ексклюзив» та інші.
  • Зручне та зрозуміле розміщення каталога, групування товарів в каталозі.
  • Добре продумана банерна реклама, а саме: види банерів, та розміщення їх на сайті.
  • Наявність відгуків, що буде стимулом зробити покупку.
  • Зручне та зрозуміле переміщення відвідувачів по сайту — юзабіліті.
Оцініть сторінку
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
Ваш відгук стане першим