Поширені методи просування сайту

29 серпня 2016

Розкрутка сайту — це спеціальний комплекс заходів, націлених на поліпшення відвідуваності сайту. Дії в цьому випадку будуть не тільки механічні, але ще і дуже творчими.

Інтернет-маркетологів багато називають «художниками». Адже незважаючи на те, що існують певні закономірності розкрутки сайту, успіх багато в чому залежатиме від таланту фахівця, його чуття. Для кожного ресурсу можуть знадобитися свої окремі елементи.

Просування сайту включає в себе зовнішню і внутрішню оптимізацію. Для того, щоб почати просувати сайт, потрібно мати відомості про багатьох тонкощах. Саме тому багато хто вважає за краще довіряти цю справу фахівцям.

Існують спеціальні методи, які використовують професіонали для просування ресурсів. Їх досить багато. При підборі таких інструментів не варто думати, що чим їх буде більше, тим краще. Деякі інструменти можуть бути просто несумісними між собою.

Популярні методи розкрутки сайту
  1. Пошуковий маркетинг. Він включає в себе кілька заходів. Насамперед розкручування сайту в пошукових системах. Така розкрутка може зробити ресурс більш релевантним. Сюди ж відноситься розміщення матеріалів на зовнішніх ресурсах. Як правило, інформація розміщується на великих порталах, які мають схожу тематику. SEO є одним з найбільш ефективних методів просування сайту.
  2. Популяризація ресурсу в соціальній мережі або smm просування. Це напрямок молоде, але досить затребуване. Воно дозволяє зробити сайт більш популярним в соцмережах за рахунок посилань на ресурс в спільнотах від будь-яких користувачів. До цього ж способу можна віднести і просування допомогою блогу. У цьому випадку топові блогери просто діляться посиланням на ресурс.
  3. Реєстрація в каталозі. На великому майданчику розміщується інформація про сайт. Незважаючи на те, що живий трафік каталоги залучити не можуть, попадання в такий каталог є дуже престижним. Автоматично після цього сайт стає трастовим.
  4. E-maарil-мкетинг. Це маловитратний метод, який передбачає тісну співпрацю з цільовою аудиторією. Він полягає в організації бази даних замовників та надсилання їм листів з пропозицією послуг і товарів, визначеної інформації. У листі буде посилання на сайт.

Джерело