Мобільний сайт для інтернет-магазину: 7 причин, навіщо він потрібен

27 травня 2016

Якщо у вашого проекту електронної комерції відсутня мобільна версія чи сайт не може похвалитися адаптивністю до екранів смартфонів і планшетів, то ви не тільки засмучуєте своїх мобільних користувачів, але і в буквальному сенсі втрачаєте виручку. Світ електронної комерції великими кроками мігрує на мобільну платформу, аудиторія якої постійно зростає. Тому єдине правильне рішення — це замовити адаптивний сайт.

Наявність мобільної версії обов'язково, приверне увагу до інтернет-магазину нових покупців. Мобільна версія — це адаптивний дизайн, що добре працює на будь-яких пристроях, починаючи з комп'ютера і закінчуючи смартфонами.

Мобільний шопінг обігнав традиційний онлайн з комп'ютера ще пару років тому. Якщо у вашого сайту немає мобільної версії, то ви втрачаєте значне число користувачів зі смартфонів, а разом з ними і помітну частку виручки. Google і Яндекс віддають перевагу сайтам, які коректно відображаються на екранах смартфонів і планшетів.

Цікавий факт

Яндекс відзначився введенням в лютому 2016 санкцій для сайтів, що неадаптовані під смартфони.

Покупці хочуть займатися шопінгом зі смартфонів. Відповідно, їм потрібна коректно працююча мобільна версія.

За даними Shopify, на частку мобільних пристроїв доводиться зараз більше половини трафіку електронної комерції. Подивіться на своїх найближчих конкурентів або компанії, до показників яких ви прагнете. У них напевно вже є мобільні версії сайтів, або використовується адаптивний дизайн. За даними Ofcom, у 90% споживачів у віці 16-24 років в кишені або сумочці лежить смартфон. Цікаво, що і старше покоління віком 55-64 роки робить покупки в Інтернеті, а це означає що вони не залишилися в стороні від мобільної революції — користувачів смартфонів серед них близько 50%, що більш ніж в два рази більше порівняно з 2012 роком. Тому неважливо, на яку демографічну групу орієнтований ваш інтернет-магазин — більшість потенційних покупців перейшли на смартфони. Ofcom також зазначає, що в онлайні зі смартфонів користувачі проводять до двох годин щодня. Бродять по посиланнях, дивляться рекламні банери, читають відгуки та вибирають товари. Величезна аудиторія потенційних споживачів, які можуть зайти і в ваш онлайн-магазин. За даними Adobe Digital Marketing Insights, мобільні користувачі витрачають на покупки на 20% більше, ніж споживачі з комп'ютерів.

Не варто відкладати створення мобільної версії сайту в довгий ящик, адже конкуренти не дрімають, а потенційні покупці зі смартфонів вже йдуть з неадаптованого сайту до адаптованого сайту інтернет-магазину. Майбутнє — за мобільним вебом.