Просування локального бізнесу

По-суті, це управління зв'язкою сайт + картка бізнесу в Google Maps.

Перша вигода від створення і ведення картки компанії Google Maps

Давайте подивимося на типову пошукову видачу з конкурентного запиту «розроблення сайтів».

Локальний маркетинг

Ми бачимо блок реклами Google Adwords: 4 блоки, і трохи нижче, внизу першого екрану — регіональний блок з маркерами на карті. Як видно, цей блок привертає увагу до себе і збільшує ймовірність бути обраним для подальшого перегляду.

Для того, щоб потрапити в цей блок, необхідно зареєструвати свій локальний бізнес на Google Maps, тобто бізнес, послуги якого можуть бути затребувані недалеко від його місцезнаходження. Якщо компанія потребує розробки сайтів в Броварах, то в першу чергу буде розглядати пропозиції від веб-студій, які знаходяться недалеко. Так, інтернет практично без кордонів, але все ж часто необхідно, як мінімум для першої зустрічі провести її особисто.

Скажу більше, саме цей блок призводить до нас основну масу нових клієнтів.


Друга вигода від створення і ведення картки компанії Google Maps

Це пошук на карті Google.

Як бачите, картка веб-студії i-Soft стоїть першим у списку (для мене).

Для того, щоб ця картка була в списку як можна вище (збільшуючи ймовірність вибору) для якомога більшої кількості користувачів Google Maps, необхідно регулярно та послідовно проводити певні роботи: отримувати позитивні відгуки (цю частину може виконати тільки сам власник бізнесу), розміщувати новини компанії або пов'язані з бізнесом, фото і т. д.

Найбільш ефективною, на наш погляд, така схема роботи з карткою компанії на Google Maps:
  • Створення картки компанії (бізнесу).
  • Новинна підтримка сайту — пошук в інтернеті та публікація на сайті відповідних новин.
  • Републікування новин з сайту на картку компанії в Google Maps.

Таким чином, досягається синергія між сайтом і найбільшим пошуковим сервісом планети.

Крім усього іншого, регулярна публікація новин на сайті дає Google та інших пошукових систем чіткий сигнал про те, що сайтом займаються, він не покинутий. Для цього на головну сторінку сайту виводиться стрічка свіжих новин по темі, про послуги, які надає дана компанія (бізнес).

Скільки все це коштує?

Анітрохи, якщо у власника сайту є можливість, бажання і вільний час всім цим займатися.

Або одноразовий платіж за реєстрацію компанії на картах Google.

Реєстрація сайту в Гугл Адреси (довідник організацій з картою)

Реєструється «бізнес» на Google-карті зі всіма необхідними атрибутами, включаючи назву, перелік послуг та адресу інтернет-сайту — реальний магазин чи офіс.

Адекватний щомісячний платіж, у разі, якщо роботу буде виконувати компанія «i-Soft», а саме:

Пошук та публікація новин

Користувачі і пошукові системи набагато більше довіряють сайту, на якому є регулярно оновлювана стрічка новин.

Знаходимо дійсно гарні новини по темі Вашого сайту, перевіряємо дозволи на публікацію, підбираємо іллюстрації.

Ми рекомендуємо, як мінімум, 4 новини в місяць. Це збігається зі звичайною частотою відвідування сайту пошуковим роботом Google. Менше — мало сенсу, більше — може не вистачити новин по темі.