Контекстна реклама

Чому варто користуватися контекстною рекламою, і яка з майданчиків краще для розміщення реклами в інтернеті - Яндекс.Директ або Google.AdWords?

Коли я працював в компанії, яка випускає газету для бізнесменів, яка позиціонувалася як «Газета для буржуазії». Як і належить, основною статтею доходу цього підприємства була продаж реклами. Реклама в цьому виданні користувалася великим попитом, з причини того, що вона потрапляла «клієнта», і була сегментована по вартості і підходу. Це було досить давно, більше 10 років тому, але досі актуальність друкованої реклами у рейтингових виданнях має місце бути.

Однак результату з бурхливого росту інтернет реклами в останнє десятиліття, більша частина рекламних бюджетів перемістилася в Інтернет. Є кілька типів реклами, використовуваної в інтернеті, і основний її вага приходить на контекстну рекламу.

Особливість такого виду інтернет-реклами як контекстна реклама - це оплата за реально зайшов на сайт відвідувача, який шукав щось схоже з цікавить вас тематики. Тобто якщо відвідувач шукав слово/фразу, яка по контексту порівнянна з інформацією, розміщеною на Вашому сайті, то пошукова система в віконці для реклами показує ваше оголошення, і якщо оголошення знаходиться досить високо, плюс до цього написано правильно, то на ваш сайт заходить цільовий відвідувач. Після попадання на сайт далі вже «вступає в бій за клієнта» сам сайт. Висота позиції заздрості від вашої готовності заплатити за відвідувача більшу чи меншу суму, тобто чим більше ви готові заплатити за відвідувача, тим вище буде розміщено ваше оголошення.

Найпопулярнішою пошуковою системою в Україні - це пошукова машина www.google.com.ua, другий за популярністю - сервіс www.yandex.ua.

Обидві пошукових машини в результатах пошукової видачі пропонують користувачам до перегляду контекстну рекламу, у Яндекса це Яндекс.Директ, Google — Google.AdWords.

Обидві системи дуже схожі, але і мають цілий ряд нюансів при налаштування рекламних кампаній та оголошень.

Бюджет для початку рекламної кампанії може бути мінімальний, ну а верхньої межі для рекламного бюджету фактично не існує, все залежить від вимог клієнта, делаемого кількості відвідувачів і готовність оплатити більшу або меншу суму за кожного відвідувача.

Кожен бажаючий може самостійно запустити рекламну кампанію в інтернеті, але безліч підводних каменів присутніх у налаштуваннях рекламних кампаній може призвести до того, що ваші оголошення будуть показуватися не тієї цільової категорії, і відповідно ефективність використання рекламного бюджету буде вкрай низькою.

Виходячи з цього, ми рекомендуємо доручити розміщення реклами в інтернеті професіоналам.Ми маємо досвід контекстної реклами своїх сайтів та сайтів наших партнерів і клієнтів, і замовивши нам розміщення реклами в інтернеті, дозволить вам ефективно використовувати рекламні бюджети.

Послуги з підготовки рекламної компанії, складання «правильних» оголошень і т.п. - оплачуються окремо, їх розмір залежить від складності рекламної компанії, кількості оголошень і бюджету.

Оцініть сторінку
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
Ваш відгук стане першим