Контекстна реклама

Чому варто використовувати контекстну рекламу?

В результаті бурхливого зростання інтернету останнім часом, велика частина рекламних бюджетів з друкованих засобів масової інформації перемістилася в Інтернет. Є кілька типів реклами, що використовуєтсья в інтернеті, але основна її вага припадає на контекстну рекламу.

Особливість такого виду інтернет-реклами як контекстна реклама — це оплата за реально зайшовшого на сайт відвідувача, який шукав щось схоже з тематики, яка його цікавить. Тобто якщо відвідувач шукав слово/фразу, яка по контексту схожа з інформацією, розміщеною на вашому сайті, то пошукова система в рекламному місці показує ваше оголошення, і якщо оголошення знаходиться досить високо, плюс до цього складено правильно, то на ваш сайт заходить цільовий відвідувач. Після попадання на сайт далі вже «вступає в бій за клієнта» сам сайт. Висота позиції залежить від вашої готовності заплатити за відвідувача більшу чи меншу суму, тобто чим більше ви готові заплатити за відвідувача, тим вище буде розміщено ваше оголошення.

Найпопулярнішою пошуковою системою в Україні є пошукова машина www.google.com.ua.

Пошуковик Google в результатах пошукової видачі пропонує користувачам для перегляду контекстну рекламу Google AdWords.

Бюджет для початку рекламної кампанії може бути мінімальним, ну а верхньої межі для рекламного бюджету фактично не існує, все залежить від вимог клієнта, бажаної кількості відвідувачів і готовність оплатити більшу або меншу суму за кожного майбутнього відвідувача сайту.

Кожен бажаючий може самостійно запустити рекламну кампанію в інтернеті, але існує безліч підводних каменів, присутніх у налаштуваннях рекламних кампаній, що може призвести до того, що ваші оголошення будуть показуватися не тій цільовій аудиторії, і відповідно, ефективність використання рекламного бюджету буде вкрай низькою.

Виходячи з цього, ми рекомендуємо доручити розміщення реклами в інтернеті професіоналам.Ми маємо досвід контекстної реклами своїх сайтів та сайтів наших клієнтів, тому замовлення в нашій компанії розміщення реклами в інтернеті дозволить вам ефективно використовувати рекламні бюджети.

Створення і супровід рекламної кампанії

Платежі системам контекстної реклами проводяться з платіжних рахунків (карток) клієнта.

  1. Складання і налаштування параметрів показу ОДНОГО оголошення на одній мові420 грн.
  2. Підготовка посадкової сторінки — оплата погодинно. Мінімально — 2 години * 420 грн = 840 грн
  3. Розмір щоденного бюджету встановлює замовник. Об'єктивно — мінімально обґрунтований бюджет 200 грн/день.
  4. Супровід рекламної кампанії (коригування тексту оголошення, ключових слів, бюджетів тощо) — 50% від бюджету.

P. S. Комісії платіжних систем за переказ коштів для кампанії, при конвертації валют — за рахунок клієнта.