Instagram відкрив пости з можливістю покупки для клієнтів Bigcommerce

27 жовтня 2017

Instagram відкрив доступ до публікації постів з можливістю покупки американським рітейлерам, які використовують платформу Bigcommerce.

Торговці, які використовують новий формат постів в Instagram, також отримають доступ до статистики по ним. Так, вони будуть бачити, скільки людей переглянули інформацію про товар і скільки людей перейшли на його сторінку.

Платформа Bigcommerce в даний час обслуговує близько 50 тисяч підприємств малого бізнесу, 2000 компаній середнього розміру і більш 25 рітейлерів, що входять в топ-1000 за версією Fortune.

Коли пости з можливістю покупки стануть доступні користувачам інших ecommerce-платформ, в Instagram не уточнили.

Джерело

Веб-студія «i-Soft» надає послугу «Реклама в соціальних мережах», адже просування в соціальних мережах це дуже ефективний спосіб швидко збільшити відвідуваність Вашого сайту.

Оцініть сторінку
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
Ваш відгук стане першим