Google почав показувати доступність товарів в пошуку по картинках

20 грудня 2019

Google почав показувати ярлики з інформацією про доступність для товарів в результатах пошуку по картинках. Нововведення помітили фахівці галузі. Функція з'явилася в пошуку англійською, німецькою та польською мовами.

google-shopping-2016a-ss-1920-696x392

В англомовній видачі для товарів в наявності відображається зелений ярлик «in stock», а для тих товарів, які відсутні на складі - червоний ярлик «out of stock».

Коли користувач клацає на товар з ярликом про доступність, то він також бачить ціну і частина опису. Також може відображатися рейтинг у вигляді зірок і інформація про компанію.

Щоб в результатах пошуку показувався такий ярлик і була доступна додаткова інформація по товару, на сторінки товарів потрібно додати відповідну розмітку.

Джерело