Google додав нову метрику і новий звіт для торгових кампаній

1 вересня 2017

Команда Google AdWords повідомила про додавання нової метрики і нового звіту для торгових кампаній. Обидва нововведення доступні в новій версії інтерфейсу сервісу.

Метрика «Відсоток отриманих показів на верхній позиції» відображає частку показів товарних оголошень на найбільш помітному місці на сторінці. У кожному аукціоні доступний тільки один такий показ, тому це дуже важливий показник помітності реклами.

Ця метрика розраховується за формулою: фактична кількість показів на верхній позиції / кількість доступних показів на верхній позиції.

Показник допомагає оцінити, наскільки помітніше можна зробити оголошення, збільшивши ставки і бюджет. Він доступний на рівні кампаній, груп оголошень і груп товарів.

Новий розділ «Діагностика» знаходиться на вкладці «Товари». У ньому можна знайти загальне зведення помилок на рівні облікового запису Google Покупок, фідів і товарів.

У цьому звіті відображаються всі проблеми, які можуть привести, до відхилення товару: від помилок при створенні аккаунта і обробці фіда до порушень правил і вимог до якості фідів.

Подивитися скільки товарів готових до показу можна, потрібно додати стовпець «Статус товару» на вкладки «Товари» і «Групи товарів».

Джерело

Щоб прискорити процес появи в ТОП по запитам в Google, контекстна реклама в Google Adwords — це Ваш вихід! Дієва реклама від Google виведе Вашу компанію на перші позиції. В результаті чого у Ваших потенційних клієнтів підвищиться рівень довіри, а Вас виведе до лідерів продажу.