Веб-студія «i-Soft»
Створюємо працюючі сайти
(096) 447-04-56(063) 857-74-00(099) 368-72-45

Джон Мюллер про завершальних слешах в URL

15 грудня 2017

Співробітник відділу якості пошуку Google Джон Мюллер опублікував пост, присвячений завершальним Слеш в URL. За його словами, в співтоваристві періодично піднімаються питання на тему, чи потрібні ці елементи чи ні. Тому він вирішив пояснити, як вони впливають на URL.

При цьому Мюллер підкреслив, що ця тема «безпосередньо не відноситься до SEO, а стосується того, як працює сайт».

Далі він написав:

«Наявність слеша після імені хоста або домену не має значення. При цьому слеш, розташований в інших місцях, є значущою частиною URL і змінює його».

Мюллер також зробив свого роду пам'ятку, щоб краще пояснити це питання:

У ній сказано, що:

  • Завершальні слеші після імені хоста не мають значення: А = B; С = D.
  • Різні протоколи і імена хостів мають значення: А не дорівнює С; С не дорівнює Е.
  • Завершальні слеші після імені шляху / файлу мають значення: F не дорівнює G.

Джерело