4 типи контенту, які змушують купувати

19 серпня 2017

4 типи контенту, які допоможуть Вам збільшити попит і мотивувати потенційних покупців платити за Ваші товари. Перш за все, розглянемо воронку продажів Вашого інтернет-магазину, і постараємося з'ясувати, як контент може збільшити продажі.

Воронка продажів: мотивуємо клієнтів купувати

Що ж таке воронка продажів? Це система маркетингу. Це те, яким чином Ви перетворюєте відвідувача Вашого сайту з потенційного покупця в реального покупця, а потім і в постійного. Яке призначення воронки продажів? Завдання полягає в сегментації Ваших клієнтів і подальшому супроводі до здійснення покупки.

Воронка продажів Вашого сайту влаштована приблизно тим же чином. Вона веде Ваших клієнтів певною стежкою, і дозволяє виключити будь-які відволікаючі елементи і не дозволяє клієнтам піти з порожніми руками.

Ваша воронка продажів — це те, як Ви залучаєте і обробляєте лідів. Практично весь процес супроводжується контентом:

  • Для залучення клієнтів на сайт Вам знадобиться якісний контент.
  • Щоб перетворити нових відвідувачів в лідів, Вам буде потрібний контент.
  • Щоб перетворити лідів в покупців, Вам потрібний контент!
1. Відео-огляди

Згідно з дослідженням, близько 75% опитаних осіб відповіли, що вони з більшою ймовірністю куплять що-небудь на сайті, на якому представлені відеоролики з демонстрацією або поясненням, як той чи інший товар виглядає або використовується в реальному житті.

  • 96% клієнтів вважають, що відеоролики, дозволяють зробити більш зважене рішення.
  • 58% людей вважають, що бренди, які знімають відео, викликають більше довіри.

Якщо Ви використовуєте відео-огляди у власній воронці продажів, це дозволяє Вашим потенційним клієнтам зрозуміти, як виглядає той чи інший товар в реальному житті, а також дізнатися про способи його застосування. Відео мотивує людей на те, щоб купити у Вас той чи інший товар, тому що вони вже знають, який він в реальності.

2. Відгуки покупців

Соціальний доказ — це феномен, який викликає у людей довіру до дій і словами інших людей, і стимулює робити те ж саме. Соціальний доказ — це такий тип відповідності та згоди з тим, що якщо хтось сказав так, значить, це і правда так. Той же образ мислення спрацьовує і у випадку з відгуками клієнтів на Вашій сторінці.

Покажіть відгуки поруч з Вашими товарами або послугами, і вони мотивують ще більше людей віддати за них гроші.

Відгуки та огляди від реальних клієнтів набагато краще мотивують, ніж Ви самі будете вмовляти потенційних клієнтів купити у Вас що-небудь.

Відомо, що 61% покупців читають відгуки в інтернеті перед тим, як купити що-небудь в інтернет-магазині.

3. Знижки

Що відбувається з Вашими покупцями, які кидають товар в корзину, а потім закривають сторінку? Вони пропадають назавжди? А чи не варто було б їх відпускати. Дослідження показало, що близько 69% людей залишають кошики з товарами перед тим, як зважитися зробити покупку.

Щоб мотивувати людей заплатити Вам, потрібно придумати, що робити з покинутими кошиками. З іншого боку, Ви можете виводити спливаюче вікно, яке буде з'являтися для певного сегмента відвідувачів, і також пропонувати відвідувачеві знижку. Або вислати листи всім клієнтам, хто залишив кинутий кошик, і запропонувати знижку на який-небудь товар зі списку. Це допоможе Вам повернути їх назад на сайт, і є ймовірність, що вони сплатять відразу усі товари, які колись кинули в кошик. Але подібний метод передбачає, що користувач вже зареєструвався в Вашому магазині.

4. Гарантії

Останній тип контенту, який здатний стимулювати відвідувачів на покупку — це Ваші гарантії.

Саме цей пункт має на увазі інформацію з умовами обміну і повернення товару. Цей контент повинен бути легко доступний.

Ви напевно зустрічали 100% -ві гарантії, якими продавці заманюють людей. Мовляв, продавець не буде задоволений, поки клієнт не залишиться повністю задоволеним. Успішні компанії відповідають за свою продукцію і за свої послуги, і тому з радістю надають гарантії. Продуманий зміст на сторінці гарантії або політики повернення на Вашому сайті дозволить Вам заробити довіру в очах потенційних клієнтів.

Продумайте власну воронку продажів і наповніть свій сайт корисним контентом. Переконуйте відвідувачів за допомогою відео, відгуків задоволених покупців, знижками, а також вільною політикою повернення або обміну.

Джерело