Управління контентом сайтів

29 вересня 2013

Яким би гарним і правильно оформленим не був ваш сайт, головною ланкою в ланцюжку створення ефективного інтернет-рішення незмінно залишається наповнення сайту контентом. Вірніше, його грамотне наповнення.

Контент — найважливіша складова частина вашого сайту, можна сказати його душа.

Контент для сайту — як повітря для легень. Сайт, наповнений правильним, грамотним і хорошим контентом — дихає. Дихає, а значить живе.

Адже ж навіть гарні унікальні зображення та картинки на сайті нічого не варті без інформації, яка відповідає тематиці сайту. Саме завдяки інформаційному наповненню сайта (контентом) приходить користувач на ваш сайт. Він може з цікавістю огладати інформацію на будь-якій сторінці сайту — це можуть бути фото або відеоматеріали, а також інформаційні тексты (статті).

При цьому творці правильного — унікального контенту дотримуються ряду простих правил:

  • не використовують матеріали з інших інформаційних джерел без дозволу
  • не копіюють чужі статті, так як це згодом позначиться на рейтингу сайту
  • наповнюють сайт унікальним авторським контентом, що в майбутньому принесе свої позитивні плоди.

Винятком може бути новинна стрічка, але це виняток, а не правило. І навіть в новинній стрічці необхідно явно вказувати джерело, а набагато корисніше переписати текст, взявши інформацію з першоджерела за основу.

Унікальність текстів для сайту дуже цінна. Цінність полягає не тільки в тому, що це буде неповторний та цікавий авторський текст, але і в тому, що пошукові системи піднімуть у видачі посилання на вашу статтю серед інших, не авторських текстів на одну і ту ж тематику. Таким чином користувач, який буде шукати потрібну йому інформацію, в пошуковій системі побачить першим ваш текст, що автоматично підвищить відвідуваність сайту. Тому правильне заповнення сайту контентом таке важливе.

В силу того, що останнім часом дилетантів в інтернет-сфері з'явилося досить багато, цими простими правилами, на привеликий жаль, нехтують або не враховують їх у належній мірі. В результаті маємо досить сумні результати. Гроші заплачені, а сайт не працює на вас належним чином — не виконує свою головну задачу. Ці всі мінуси стосуються не тільки текстового контенту, але і графічного — фотографій, зображеннь, відео матеріалів та інших. Вони теж, як правило, захищені авторськими правами, а запозичення таких матеріалів не принесе вам багато користі, а до всього іншого може мати і кримінальні наслідки.

Ось вам декілька запитань для перевірки агенції, котра надає послуги з наповнення сайту контентом:

  1. Чи є досвід написання статей та текстів та скільки років. Також необхідно обов'язково продивитися портфоліо робіт
  2. З'ясувати чи добре знається спеціаліст у вашій тематиці
  3. Обов'язково необхідно дізнатися як та з яких джерел збирається інформація для написания текстов. Гарний спеціаліст обов'язково проведе з вами опитування для того, щоб з'ясувати суть вашого бізнесу, на чому потрібно акцентувати увагу, про що потрібно писати, а про що ні.
  4. Особливу увагу варто приділити першій написаній статті, а саме провірити її на:
    • унікальність
    • правильність написання
    • стилістику
    • сутність — надання повної вичерпної інформації.
  5. Продивитися всі статті перед тим як запустити сайт.

Звичайні тексти, посилання на сторінки інших сайтів, фото та відео матеріали, ілюстрації, — все це відноситься до контенту, і відіграє важливу, якщо не найважливішу роль у створенні сайту. Будь-яка, навіть сама незначна маніпуляція, виконана з контентом, вносить свої корективи в його ефективну функціональність і впливає на сприйняття відвідувачами сайту.

Правильність розстановки акцентів у тексті, легкість сприйняття інформації, відповідність заданій темі, доцільне розміщення ілюстрацій і відеоматеріалів вимагає чималих зусиль і повної зосередженості. Скрупульозність і педантичність в цій не легкій праці зовсім не завадять.

Контент для сайту має першорядне для при розкручування сайту. При розумній розстановці посилань на сторінках, відвідувач буде з інтересом і задоволенням переміщатися по вашому сайту, поглинаючи пов'язану з основною темою інформацію.

Природно, якщо контент буде зручним, доступним, зрозумілим і цікавим вашому відвідувачу, то він буде приходити на ваш сайт знову і знову. Додатково до всього порадить ваш сайт знайомим, друзям, близьким.

Якісний і хороший контент — це дорогий ресторан з високим рівнем обслуговування. Якщо клієнт зайшов туди в перший раз, і йому було зручно, красиво, затишно та сподобалося те, як його обслужив персонал, то наступного разу він обов'язково прийде туди, і до того ж не сам, а з друзями. Таким чином розшириться коло відвідувачів і шанувальників закладу, а ті, у свою чергу приведуть своїх знайомих, таким чином процвітання і благополуччя ресторану забезпечено.

Ми наполегливо рекомендуємо вам розміщувати на сайті тільки ексклюзивні матеріали, а краще звернутися до професіоналів, для того щоб ваш сайт не тільки радував око, але і функціонував за своїм прямим призначенням. Ми бажаємо вам зробити правильний вибір у бік компетентної команди, яка буде якісно наповнювати сайт ефективним контентом для вас.

Контент для сайтів — це інформація, в першу чергу, текстова, яка міститься на сторінках сайту. Від її достовірності, унікальності та правильності представлення залежить успіх просування вашого сайту, його популярність у відвідувачів, і відповідно, — успіх в інтернеті.